До уваги власників місць видалення відходів!

https://ecozakarpat.gov.ua/wp-content/uploads/2015/02/utyliz-lamp.jpg

 

Відповідно п. 5 Порядку ведення реєстру місць видалення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 № 1216 на кожне місце видалення відходів (далі – МВВ) складається спеціальний паспорт, у якому зазначається найменування і код відходів, їх кількісний та якісний склад, походження, а також технічні характеристики і відомості про методи контролю та безпечної експлуатації.

У зв’язку з цим власникам непаспортизованих МВВ необхідно виготовити проект паспорта МВВ відповідно до Інструкції про зміст і складання паспорта місць видалення відходів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 14.01.1999 № 12, та надати його на затвердження до Управління екології та природних ресурсів обласної державної адміністрації після погодження з Головним управлінням Держпродспоживслужби в Житомирській області.

 

Звертаємо вашу увагу на щорічне подання оновлених даних паспортів (відповідно до п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 № 1216 „Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходівˮ).

Подання паспорта МВВ на затвердження чи погодження його оновлених даних подається в паперовому (відповідно до вищенаведеної інструкції) та електронному вигляді. (відповідно до зразка Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, опублікованим за посиланням https://mepr.gov.ua/news/27521.html ).